Гумор з Сарою, підготовлено Олексієм.

Слайдшоу нових слів з Сарою, підготовлено Олексієм. Уроки 939 - 1069

Cлайдшоу нових слів починаючи з уроку 1063

вторник, 4 ноября 2008 г.

Неділя, 02 листопада 2008

№ 874 Гарбузовий Мус


Також дивіться сьогоднішній випуск на YouTube.
Неділя Кухня № 114 Гарбузовий Мус


Ось і настала пора гарбузів, я пропоную Вам скуштувати гарбуза приготованого не зовсім традиційно.

Те що я приготувала недавно можна назвати гарбузовим мусом.

Після того як мій гарбуз зварився я додала до нього трішки соєвого молока, ванільної есенції, кориці, цукру та рослинного масла. Потім я зоставила посудину в холдильнику на декілька годин.

Було дуже смачно.

музика

show start
artist: Boom Tschak
album: Indietronic CCBit.
track: More Chocolate, Please
from: Former Yugoslavia

bgm
artist: Bockholt
album: 2007
track: moments of clarity
from: Cedar Crest, United States


Якщо ви помітили помилки в тексті, будьласка прокоментуйте та сповістіть нас! Наперед щиро дякуємо за Вашу участь.

Оригінальний текст також може стати Вам в нагоді для вивчення англійської мови, чи для тренування перекладу, в спілкуванні. Розмістіть цей текст, чи бодай якусь його частину рідною мовою, через Свій блог дайте посилання і спілкуйтеся на здоров'я. Дякую Вам.



1 комментарий:

tdes комментирует...

Wow! Thank you! It's so cool to see tdes in Ukrainian. Awesome.